Beybitooo Bu vitamini kullanan var mı ? Bugün farkettim ki beni kusturan bulantı yapan ilaç buymuş Demir ilacı sanıyordum bıraktım ama devam etti bunu içmediğim gün çok iyiyim içince felaket önerdiğiniz başka vitamin ilacı var mı bu ilaç omega 3 ağırlıklı
tugbadurmaz34 Beybitooo i mom kullanıyorum ve çok memnunum acaba siz gündüz mü içiyorsunuz ondan bulantı yapabilir ben akşam yatmadan içiyorum çok rahatım
tatlibebegim_ Beybitooo pregnomu 12.haftaya kadar kullanabildim ondan sonraki haftalarda içtikten 5 10 dk sonra kusturuyodu çok kötüydü doktora söyledim değiştirdi içinde her vitamin olduğu için mideyi karıştırıyomuş
AybarssMom___ Beybitooo berbat bir ilaç kokusundan dolayı insanın midesini bulandırıyor bence gece yatmadan içiyordum ama 10 dakika içinde kusuyordum direkt.
Tuba-M55 Regenesis kullanıyordum hiç yan etkisini görmedim güzeldi, doktor değiştirdiğim zaman yeni doktor İmom yazdu ikisi de içerik olarak aynı ikisi de yan etkisiz🌼 ama doktorunuza danışıp değiştirmeniz daha iyi olur diye düşünüyorum
Beybitooo Tuba-M55 zaten doktoruma sormayı düşünüyorum ama en azından yine o tarz bişey yazarsa bilgim olur bulantı yapıp yapmadığını o kadar kötü oluyorumki içsemde bi işe yaramıyor geri çıkarıyorum
Beybitooo tugbadurmaz34 hiç gündüz içmedim bulantı yapıyla beraber içersemde yine idare ediyorum ama akşam tok karnına içince mahvoluyorum bulantı ilacını da bırakmak istiyorum 4.aya giricez daha ne kadar kullanıcam onuda ama ımom çok duydum onu bi sorcam doktoruma
Beybitooo tugbadurmaz34 zaten riskli gebeliğe geçtim doktorumda değişti söyleyeyim yoksa hiç bişey kullanamıyorum ne vitamin ne Demir ilacı
tugbadurmaz34 Beybitooo evet mutlaka takibini yapın bazen doktorlar unutabiliyor daha önce yazıp yazmadığını genelde hep ben sorarım ya da isterim doktora bırakmam o ihtimali ve düzenli olarak yine kan ve idrarı mı kendi isteğimle veririm takibini yaparım
Beybitooo tugbadurmaz34 evet bende öyle yapayım bayadır idrarda vermiyorum bir hafta içinde hergün hastaneye gittim bebekle uğraşınca bunları hep unuttuk 🤦🏼♀️
Beybitooo tatlibebegim_ ben 12.haftada başladım ama yok asla olmuyor bide afedersiniz kusarken gelen ilacın tadı daha çok kusturuyor gerçekten içeriği çok zengin midenin kaldıramadığı kadar var
tugbadurmaz34 Beybitooo 🙏🏻🙏🏻 kanda önemli ama idrar en önemlisi bende hiç belirti göstermeden enfeksiyon olabiliyor maalesef
Beybitooo AybarssMom___ tek ben değilmişim bende bana dokunuyor sanıyordum bi daha ağzıma sürmem günümü mahvetti yine
Nemesisnyks Beybitooo bende decavit kullanıyordum başka bir doktor omega olmadığı için içinde bana bunu önerdi 2 gündür kullanıyorum midem aşırı bulanıyor kusacak gibi oluyorum 60lı kapsul aldım birde dünyanın parasını verip alışır mı bünyem bilmiyorum :( siz ne kadar süredir kullanıyorsunuz
Busokyay Beybitooo aynı durum bendede var ya ilacın kokusu geliyor resmen istifra ederken kontrolüm bu ayın sonunda o zamana kadar içmeyi düşünmüyorum zaten icsemde midemde cozunmeden çıkarıyorum
Beybitooo Busokyay ben kendim değiştirdim direkt zaten belli vitaminler var ı Mom kullanıyorum hiç bi yan etkisi yok