fff9898- benim 6. Haftadan 16.haftaya kadar kustum günlerce bir şey demedigim ve devamlı kusup su kaybı yaşadığım için dilim damagim kuruyordu susuzluktan ama 16. Haftadan sonra geçti. Evet kötü ve zor ama geçiyor hele 20. Haftalar gelsin onun hareketlerinu bir hissetmeye başlayın hepsini unutuyorsunuz🤗 ayrıca çok kötüyse mideniz dayanılmayacak kadar kötüyse kadın doğum doktorunuza ilaç yazdırabilirsiniz bulantı için yazıyorlar.