Ea_aylms6 oyle tsni ben şimdiden bi oaket deidgim bezden alicam baktim ki iyi gizel oisi yalmadi sizdirmadi sonra stoklicam butun numaralarini oyle daha mantikli dogmadan bez stoklanmamalo zaten. Mesela molfix prima felan cok buyuk genelde onerilen markalar ama senin beneginde sizdirma pişik yapmiuoken benim benegimde sizdirma oisik yapanilir her bebis cok farkli o yuzden bencede alinmamali dogduktan sonra stoklarain zaten