Kizlar ben 39a girdim bugün Bi süredir ara ara kasılma ağrı sancı oluyodu ama bugün iyice arttı Bi kaç saattir adet sancısı gibi kasıklarımda ağrı var arada bir de böyle sanki tuvalete sıkışmışım gibi bisey oluyo ama tuvalet ihtiyacım yok biraz sonra geçiyo şimdi dakika tutmaya çalışıyorum ama belimde ağrı çok hissetmiyorum yine de sancı olabilir mi acaba bu arada nişan falan gelmedi