Ben canım 😣 37+6 haftalığım inanılmaz bir baskı ağrı sızlama bıçak batması artık adını bile koyamıyorum yaşadığım şeyin.. inanın yapmadığım şey kalmadı ılık sıcak arası bir duş masaj hani tuhaf olucak biraz ama elim hep orda masaj yapıyorum biraz hafifliyor gibi oluyor kısa süre sonra yeniden başlıyor sızlaması 🤷🏻♀️ rahim büyüdüğü için bebek baskı yapıyor diye düşünüyorum genelde herkes böyle diyor son 6 günüm kaldı haftaya çarşamba doğumum var dişimi sıkıyorum ama birde bana sorsunlar 🤦🏻♀️