Ankara-58 ben migren sanıp gittim doktora ama bazen omuzda genetik bozukluk oluyo kolu çok kullanınca kaslarda sıkışma yapıyo, ya da bendeki gibi bilek dirsek problemi omza sırta vuruyo, kolu ve haliyle kürek kemiklerinin ordaki kas çalışınca kulunç gibi ağrı yapıyo o da boyna ve başa vuruyo