siyaahiini Melis51 24+2haftalık Hayla gören hamile olduğun hiç beli değil diyorlar ama bana göre az daha olsa 22 haftadan sonra çoktı
aslhnkrts9 Melis51 ilk haftalarda adet olamamanın verdiği şişlik vardı 22 de birden belli olmaya başladı ama çok büyük değildi karnım birden çıkınca şok oldum şuan 30 haftalığız gören anlamıyor yandan bakınca net belli oluyor bu durum birazda iç karınla alakalı değişiyo
Sevvaldal Melis51 hemen çıktı🙈 zaten genetik olarak müsait bir yapım var🙈 göbeğim bişey olsa da çıksam hemen diye bekliyor🤣 23 haftalık hamileyim ama doğuma gidiyor gibiyim🙈 tabi benimkiler ikiz, onun da payı var.
Marseille13 Melis51 benimde 9 haftalık ikiz bebek ve gerçekten çıktı neden bu kadar erken belli oldu acaba 🤭
petekceee İlk gebeliğim olduğu için bir anda göbeğim çıktı tabirleri bana çok garip geliyordu Ama yemin ederim böyle oldu Haftadan sonra baktım ki hamileyim ve bir anda karnım büyüdü sertleşti sanki bir gece uyudum ve sabahına birisi karnıma bebeği koydu böyleydi sonra zaten o şekilde kaldı ve ağırlaşmaya devam şuan 31+5