Edipe 1 hafta önce Normal Doğum oldum sonrası çok az dikiş atıldı, hafiften ağrı var fakat esas basur oldum makat bölgesinde yuvarlak birşeyler çıktı ve oturup kalkmayı engelliyor. Ikınmadan oluyormuş ne yapmam gerekli
Minneg Edipe fito krem kullan canım çok normal bu durum. Bende ilk doğum normal oldu aynı sorun oldu doktora söyledim normal kendiliğinden geçecek geçmezse ya da daha büyürse bununla ilgilenen bi doktora gitmemi söyledi. Allah analı babalı büyütsün bu arada inşallah 🥰
Ankara-58 Edipe sende bendensin cnm.39 gün oldu çok ağrılı oluyo yarın sağlık ocak inecek tuvalet yaomadam önce vazelin yap
Ankara-58 Edipe doğumda oluyor canım ilk.gebelikye 5 ay çektim şimdi yeni doğum yaptım 40 gün oldu her wc sonrasi kanama oluyo agrisi 4 5 saat sürüyor
Alaska97 Edipe henüz dogurmadım 38. Haftadayım ama cok kötü oldum bende doktora gittim şurup ve 2 tane krem verdi şimdi rahatladım biraz bi doktora gözükün isterseniz genel cerrahiye
Melek2023 Minneg fito mu? Fito benim bildigim egzemada kullanilirdi. Basur icin procto glyvenol yaziyolar doktorlar
Minneg Melek2023 doktorum vermişti kendi kafama göre alıp kullanmadım yani bir çok şeye faydası var. Araştırıp bakabilirsiniz
Edipe 1 fitil ve krem verdi kullanıyorum 9 gün oldu bir tık düzelme var doğum dikiş yerlerim ağrıları devam ediyor .Basur aynı zamanda bekliyorum sonucu