Normal doğumun hafta aralığı 37-40 bildiğiniz üzere. 40 tan sonra konuşacaktır muhtemelen. Eğer siz normal istiyorum derseniz açıklığınıza durumunuza göre suni sancı vs verirler yatış yapıp. 40 tan sonrasını beklemek isterseniz de 3 gün aralıklarla kontrol isteyecektir. Beklemek çok zor sizi çok iyi anlıyorum😊 ben de çok zorlandım, ikinci geliyor şimdi, ilki tam 40+0 da doğmuştu. Özellikle 39 dan sonrası her gün sanki bir haftaymış gibi zor geçiyor. Ama doğuma odaklanın siz, ve sonrasına. Sağlıklı ve kolay bi doğum olsun. Bebek sağlıklı anne sağlıklı olsun. Geçecek bu günler kucağınıza da alınca mis gibi kokusu her şeyi unutturacak☺️🌺