iremerkooc Kızlar 33+ 5 im 1 haftadan uzun süredir ishal durumunu yaşıyorum sizce normal mi sizde yaşadınız mı acaba
Lagertha_ iremerkooc benim ishalim 4 gün sürmüştü doktorum 4 gün normal değil dahiliyeye görün demişti. İhmal etmeyin en kısa zamanda doktorunuza danışın
Mutlugizemm İshaliniz böyle sık sık tuvalete çıkma ve sıvı dışkı şeklinde mi yoksa günde 1 veya 2 kez. Kez sıvı dışkı mı acaba. Demir ilacı yapıyor olabilir mi kullanıyorsanız eğer
iremerkooc Mutlugizemm aynen decavit kullanıyorum ama hamileliğimin başından itibaren demir ilacı kullanıyorum bu haftam hep böyle geçti