_Mucize2_ Kızlarr, Palmer’s kakao yağı-çatlak losyonu kulanan varmı? Çatlak için iyimi? Bio-oil kullanıyorum bu da ilgimi çekdi
Tlybilgic24 _Mucize2_ Ben lierac kullaniyorum 2 nci gebeliğim ilkinde de kullandım hiç çatlağım olmadı