babyiscoming_ Kızlar hani diyorlar ya hiç ummadığın düşünmediğin zamanda oluyor diye. Sizin var mı mucize gebelik hikayelerinlz? Nasıl hamile kaldınız. Biraz olumlu şeyler duymaya ihtiyacım var ve benim gibi duymak isteyen arkadaşlarıma umut olması gereken🥰
Tbsra95 babyiscoming_ benim ilk kızım zor oldu aşılama bile yaptım her yolu denedim tüp bebek haric sonra ben yine adet oldum tüp bebek merkezinden randevu aldım adet olunca gel dediler bende son adeten sonra bekledim adet olmayı olmadım 10 gün geciktim tüp bebekten sürekli arıyorlar adet oldunuz mu diye sonra dedim neyse doktora gittim niye adet olmuyorum diye bir baktı 5 haftalık hamileyim ben bi ağla bir ağla tabi bu kısa hali neler geldi başıma 2. Yi istiyorum suan oda olmadı inşallah olur yine
Lagertha_ babyiscoming_ mucize mi bilmiyorum ama eşimde de bende de sorun yoktu ama bir sene olacaktı çocuğumuz olmuyordu. Artık aşılama tedavisine başlamayı düşünüyordum. Çok stresli bir aydı benim için annem çok erken menopoza girmişti ben de ya menopoza girersem diye stres başladı. O ay eşimle de çok büyük kavga etmiştik bu yüzden çocuk denemekten de vazgeçmiştim ama sonra hamile olduğumu öğrendim 🥲
Sinem0135 babyiscoming_ ya ne iyi yaptın canım buradaki yazıları okumak bana da umut oldu . 2 defa kalp durmasından kürtaj oldum . Bu hikayeler içimi ısıttı
sehrengiz_8 babyiscoming_ merhabalar bende anlatayım kendi hikayemi. Çocukluk dönemlerimde 13-14yaşlarında iken normal adet döngüsünü yaşayan biriydim. 15 yaşlarımda aldığım kemoterapiden kaynaklı vücudum yoğun bir adet kanaması geçirdi bu kanama o kadar yoğundu ki kan kaybına sürüklüyordu doktorlarda anne ve babamın onayını alarak erken menopoza karşı izin verdiler ve karnımdan bir iğne yapıldı o iğnenin yapılması ile birlikte benim adet döngüm de bitmiş oldu. 15 yaşından 22 li yaşlarıma kadar asla adet olmadım gittiğim bütün doktorlar da erken menopoz diyerek ilaçlarla adetimi getirmeye çalıştılar ama gelmedi benim için anne olma ihtimali artık bitmişti. Babamın karaciğer rahatsızlığına yakalandıktan sonra o anki anlık üzüntü ile hormonlarda bir değişim olduğunu düşündüm ki adet döngüm düzene girmiş yeniden adet görebiliyordum ya da ben kemoterapi etkisi bitti diye düşünüyordum. 26 yaşında evlendim bir kere gebe kaldım ve sağlıksız bir gebelikte kürtaj oldum. Onun üstüne 3-4 kere de kimyasal gebelik yaşadım ve ilk kürtajımdan sonra 7 ay boyunca asla sağlıklı gebelik elde edemedim. Bir şeylerin ters gittiğinin farkında idim ve türlü doktor gezdim geçmiş hikayemi anlatmama rağmen bir şey yok deyip geri yolladılar. Sonra kendi ilimdeki bir doktordan randevu aldım ve aldığım o randevu adetimden ortalama 10 gün önceydi. Muayene oldum ve ultrasona göre düşük yumurta rezervi var bir de tahlillere de bakalım dedi. İlk başta amh testini verdim ve benim için tam bir yıkım olmuştu 0,06 ben en azından 0,2 veya 0,3 gelir diye bekliyordum ama gelmedi. Neyse sonucu doktora göstermeye gittik ve bu değerlere göre senin gebe tüp bebekle bile hamile kalman çok zor çok imkansız gebe kalsan da kemoterapi vücudundaki yumurtaları etkilemiş sağlıklı bir gebelik elde edemeyiz dedi. Ben artık baya yıkılmıştım en çok da eşime üzülüyordum sanki onun baba olma hakkını elinden alıyordum o baba olabilecekti neden bunu tatmasın ki diyerek ayrılmayı vesaire de teklif ettim şu an düşündüğümde çok saçmaladığımı biliyorum eşim de Allah var çok destek olmuştu ben illa çocuk diye evlenmedim çocuğumuz olmazsa evlat ediniriz onu da mı yapamadık dünya turuna çıkarız demişti. Neyse işte amh değerini öğrendikten 5-6 gün sonra adet döngüm gelmişti artık adetin 2. Ve 3. Gün testlerini vermem kalmıştı ama adet olmadım elimde ovulasyon testi vardı aman nasılsa olmaz ama merak yine de yapayım dedim ve lh testi koyu çıktı hemen sağlık ocağına gidip kan testi verdim ve bhcg 112.4 çıktı hiç ümitlenmedim çünkü ya kimyasal ya da sağlıksız gebelik diye düşündüm iki gün arayla tekrarladım testi ve iki kat artış oldu her şey güzeldi sağlıklıydı oğlumun kalp atışını duyduğumuzda doktorumuz bu bir mucize ona sımsıkı sarılın demişti. Şimdi iki yaşındaki mucize oğlumla 22 haftalık mucize kızımı bekliyorum tıp bile şaşkın benim halime en azından doktorum öyle diyor.. tabi kızıma hamile kalmadan önce de 4 kimyasal bir de boş gebelikten kürtajım var. Toplamda 10 kere gebe kaldım bunlardan bir tanesi sağlıklı doğum diğeri de yolda…
Ecem0635 Benim tam tersi oldu. Eylülde 3 sene olcak evleneli artık çocuk olsun diyoduk evlendigimden beri de doğum kontrol hapı ile korundum herkes o hapın etkisi bir sene falan geçmez keşke gecen sene biraksaydin anca hamile kalirdin falan dedi 30 Aralık’ta son ilacımı içtim 3 ocakta regl oldum reglden sonra hamile kaldım🤣 şuan 7 haftalık. hatta bütün arkadaşlarımız şok oldu istedikleri anda çocuk yaptılar şunlara bak diye🤣
Ellove Çok uzun süre bekledik tam herşey bitti derken hamile olduğumu öğrendim. Hastaneye koşarak gittim ama hamile olduğuma sevinemedim karnımda 25cm civari bir tümör olduğunu öğrendik. Doktorum acil ameliyat olup hastaneye yatışımın yapılmasını istedi eğer yürürsen hareket edip iç kanama geçirebileceğimi söyledi. Ve kürtaj olmam gerekiyordu. Yalvardım yakardım ama başka çarem kalmadı kabul etmekten başka. Bebegımden vazgeçtiğim an o bana sımsıkı tutundu ve başka bir tedavi yolu denediler. Doğması imkansiz derken şuan kucagimda.. beni iyileştirmek için gönderildi bu dünyaya o yüzden bu kadar beklemiş. Geç geliyorsa bir sebebi vardır mutlaka❤️
kubranurleo Doktorlar hep tedavisiz çocuk sahibi olman imkansız diyordu, hatta ihtimal bile yok diyenler oldu. Doğum kontrol hapını bıraktığım ay hamile kaldım. Yumurtlama günü bile değildi. Allah vermek isteyince veriyor demek ki :)
Zeyna27 kubranurleo size göre yumurtlama dönemi değilmiş ama demek ki olgun yumurtanız varmış olmuş yumurtanız olmadan gebelik oluşmaz ya hani rabbim olmayan herkese nasip etsin
Tupbebekile Evliliğimin 3. Ayında hamilelik şüphesi ile doktora gittim hemen çocuk olsun istiyorduk. Malesef ileri derece pko olduğumu normal yollarla çocuk sahibi olmamın çok zor olduğunu söylediler. Vakit kaybetmeden tedavilere başladık 1 yıl ilaç tedavisi sonrasında 8 aşılama denemesi geçirdim malesef 2 sene sürecinde pozitif hiç görmedim. Sonrasında tüp bebek dediler 3 tüp bebek tedavisi ve hepsi negatif. Doktor değiştirip 4. Tedavi için kolları sıvadık. Şükür 4. Tedavide kızım oldu . Daha tedavi görmem derken 1 yaşında kızımda kan hastalığı olduğu ileride ilik lazım olabileceği haberinden sonra kızım 18 aylıkken 5. Tedavimizi olduk malesef negatif . Bu süreçte hiç korunmadık ve ovulasyon testleriyle düzenli takip yaptım ama hiç yumurtlama bile göremedim . Kızım 3 yaşlarındayken yakın bir hastanede 6. Denemeye başladık ama malesef oda olmadı. Kızıma vesile olan doktora tekrar başvurup tedaviye başladık ikizlerim oldu şükür 7. Tedavide . Tabi bu sürece gelene kadar onlarca operasyon geçirdim. İkizlerim 10 aylıkken 11 senedir neler neler denememize rahmen alamadığımız bebek haberini hiç beklemediğimiz anda aldık. Bulantım vardı komşumun gazıyla test yaptım ikinci çizgiyi gördüm. Şimdi 8 aylık hamileyim. 3. Kızıma kavuşmak için gün sayıyorum. Çook zorlu süreçler maddi manevi her türden şeyler yaşadım. Rahimin kazınması ve poliplerin alınması gerekiyordu ozmn 8 bin o operasyon 5 bin anaestezi dediler anesteziyi karşılamakta zorlandık ve canlı canlı olmak zorunda kaldım inan ağzıma gazlı bez koyup öyle dayandım acısına . O süreçte türlü türlü hastalıklarla mücadele ettim . Dönüp bakınca zordu ama bitti ve biz başardık diyorum. Rabbime binlerce şükür olsun ve dilerim ki tüm isteyen kardeşlerime rabbim bu duyguyu taddırsın
Nazmiye111 Tupbebekile agzma gazlı bez koyup dedgnz yerde aglamak geldi icimden 😢 cok zorlu yollardan gecmissnz sabrïnza hayran kaldm ama sonunda sabrnizn mükafaktinizi almssnz ne guzel 🙂
Sinem0135 Tupbebekile ya çokkkk şükür Rabbim evlatlarınıza sağlıklı uzun ömürler versin. Yolunuz çok zorlu ama mükâfatını çok güzel almışsınız. Sonsuz şükürler olsun
Gulsah67 Amh 0.50 olduğu için doktor hiç zaman kaybetme tüp bebek yaptır senin çocugun olmaz normal yolla dedi adet olup tedaviye başladım o ay erken yumurtalama oldu diye bıraktık tedaviyi 1 hafta sonra öğrendim ki 6 haftalık hamileymişim doğal yolla herşeyin zamanı var 28 haftalık olduk çok şükür
Tupbebekile Nazmiye111 gerçekten zordu ama rabbim sabrınıda yanında veriyor . Dönüp bakınca neden yaşadım diyemiyorum, Yaşamam gerekiyordu doyasıya bugünümün tadına varmak için . Rabbim geçtiğim yollardan kimseyi geçirmesin . Geçeceksede rabbbim eşimin bana olan merhametinden eşlere nasip etsin aksi durumda dayanmak çok zor olur. Allah ondan binlerce kez razı olsun
Efulli_1608 Bi aşılama bi yumurta çatlatma tedavisi ikisindede bi sonuç alamadık son çare tüp Bebekti bi kaç ay bekleyip ona başlayacaktık adetim geçmişti ama zaten sürekli 10 gün falan oynardı düzenli olmazdı 8 sene boyunca test alıp yapmaktan artık hem bıkmış hem korkar olmuştum sonra içimdem bi ses test al yap dedi bende alıp yaptım o iki çizgiyi görmek beni şok etti oturup ağladım 8 senedir görmek istediğim çizgi karşımdaydı ellerim titredi gidip bi test daha alıp yaptım o da pozitif eşime haber verdim inanmadı kalp atışını duyana kadar inanmadık çoookk şükür şimdi 20 haftalık hamileyim rabbim kimsenin ne kuçagını nede yuvasını boş bırakmasın… Allah’tan ümit kesilmez ❤️
Nurklcc Sinem0135 kasımda tüp bebekle hamile kadım ama düştü aralıkta kendiliginden hamile kalmışım 2 buçuk sene sonra mucize gibi ama bebegmin kalbi durdu geçen hafta kürtaj oldum ama allahtan Ümit kesilmez
aryadeniz25 sehrengiz_8 gözlerim doldu 🥹 sağlıkla gelsin inşallah mucize bebek ve çok sağlıklı bir ömrün olsun mucize bebeklerin annesi ♥️♥️🤗🤗
3babynur sehrengiz_8 ayyy çok duygulandım ✨🥴 Allah kızınızı sağlıkla kucağınıza almayı nasıp etsin . Oglunuzu da size bağışlasın ✨ kocaman sarılıyorum. ..
sym_yc sehrengiz_8 bende hipo hipoyum benim de beyin ile yumurtalıklar arasında bağlantı sorunu var tek çare tüp bebek bir de eşimin sperm sayısı da düşük acaba bizimde bir mucizemiz olur mu
edasontr babyiscoming_ 4 senedir korunmuyorduk olmadı en son hastaneye gittim femara verdi ama yumurtam olmamıstı doktorda bu ay olmaz demisti bende yok diye bdaki ayı beklıyordum ki adet olmadkm bi baktm ikizlere hamile kalmısım bile 🥰
aysenuroztunc babyiscoming_ 1.5 sene çeşitli tedaviler denedim bitkisel yollar klomen çatlatma iğnesi gonalf vs vs en son klomen kullandığımda yumurtam o kadar büyümüştü ki 30 mm olmuştu kist yapmıştı en son dedim lanet olsun gitmicem bi daha doktora kist olduğundan adetim 10 gün falan geçmiş sonra adet olmuştum sonraki ay ne doktora gittim kist geçti mi diye ne de düşündüm bebek diye ev almıştık tadilat vs derken aklıma bile gelmemişti ve o ay sadece 3 kez ilişki olmuştu gene adetim 5 gün gecikti grip olmuştum Kasım ayıydı :) Şeytan dürttü test yap içme ilacı diye bi yaptım çift çizgi şaşırdım hiç beklemiyordum bi daha yaptım yanlıştır diye gene çift çizgi gecenin 1 inde koşa koşa kan vermeye gittim 142 değerle öğrendim. Ümidi kaybettiğim anda ümit olmuştu evladım bana . Hiç düşünmediğim anda hamile kalmıştım ben 🥲Ama mutluluğum 1 ay sürdü maalesef 7+5 te kalbi durduğunu öğrendim meleğimin aralık ayında da kürtaj oldum maalesef 🥹şimdi tekrar inanıyorum gene nasip edicek rabbim 🙏🏻 sana tavsiyem olsun diye dua etme her zaman sağlıklı olsun diye et canım benim 🙏🏻 İnan olmaması değil olupta kaybetmek daha da mahvediyor insanı inşallah sana da banada isteyen evlat diye yanan herkese de nasip etsin rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🙏🏻 düşmanıma bile acısını göstermesin 🙏🏻🥹
busduuk1914 babyiscoming_ benim için tam mucize bebek oldu. Son adet tarihim 13 Ocak 2023 şu an 31 haftalık gebeyim. Pcos tedavisi için lanet bir ilaç kullandım ve sonradan yanlış teşhis ve tedavi olduğunu öğrendim. İlacı bırakınca adet olmamaya başladım. Martta başka bir doktora geçtim, diğer doktor mahvettiği gibi bir de aşılama falan denersin diye dalga geçer gibi konuşmuştu. Martta şimdiki doğum doktorum Aşkın hocama geçtim. Rahim duvarım aşırı incelmiş hiç bir şey kullanmama izin vermedi. Temmuzda yalvardım adet söktürücü kullanayım 6 ay oldu diye ama 1 ay daha beklememde ısrarcıydı ve ben o ay hamile kalmışım. 7 ay boyunca adet görmeden hamile kaldım. Üstelik gittiğimde adet söktürücü yazdı ama bana söz verdirdi Kan testi vermeden ilaca başlamayacaktım 😂 iki günde bir rutin cinsel hayatımız vardı ve artık tamamen umudu kesmiştik adet de olmadığım için. Çok afedersiniz içip sıçıp gezdiğimiz sürekli bu Haftasonu nerde geçirsek planları yaptığımız zamanlarda oğluşum olmuş 😍