Berna9097 Aryayra ayyy bugün bende öyleyim korktum valla sabahtan beri hareket doktora gitmeyi bile düşündüm hareket ettikçe düşücek gibi hissediyorum yatıyorum tepiniyor yine demkki normal sizlerde böyle olduğunuza göre
Hilalikoo Bende 39 haftalıgım benimde aynı. 2 gündür daha cok hareket ediyo ve karnım süreli sertleşiyor
Hilalikoo Cıksınşar artık 😀 2. Gebeliğim benim zor geçiyo artık öbür cocukla da uğraşıyorum bi yandan
Aysecikkk_ Ay evet vajinamda hissediyorum hareketleri resmen korkuyorum alttan parmağı falan çıkcak diye ya shshshshsh