Burcin-13 Kızlar selam dün başlık açmıştım :) bu sanah doğumuö gerçekleşti:) öncelikle çok şükür iyiyiz son 6 hafta kadar genelik şekerinden şüphelenip kendim takip ve diyet yapmam sonucu 3720 gr doğdu tatlı kızım:) Şimdi gelelim detaylara Önceki postta bahsettiğim gibi kulak deldirirken bayılmamla ünlü bir insanım:) sabah doktorumuzun ilk ameliyatı bendim öncelikle odam da damar yolu açıldı elimin üstünden denerken canım acıdı daha sonra koldan tek seferde taktılar problem yoktu. Daha sonra ameliyathaneye indik spinal için yapılan iğne çok çok basit bir İğneymii ve hemen karıncalanma başlıyor:) toplam 45’dk sürdü tüm işlemler 3-4 saat Sonra etkisi geçince yalan söyleyemem kucağınıza yanan kömürleri bırakmış gibi bi acı hissediyosunuz acıyı çelöeye gerek yok 3 Defa ağrı kesici istedim rahatladım dayanıcam diye ısrarcı olmayın derim. Sütüm henüz gelmedi mama takviyesi istedim ama yine de emzirmeye uyarmaya çalışıyorum göğüslerimi bir de ayağa ortalama 6 saat sonra kalktm bunun etkisinden dolayı mı bilmem ayağa kalkmak kolay tarif etmek gerekirse çatı ağrısı varlen yataktan kalkıp yürümek gibi/:) Uzun oldu hakkınızı helal edin merak edilenleri cevaplarım zevkle:)
Brlgry Burcin-13 geçmiş olsuun Gözünüz aydın örnekleriniz çok güzel olmuş az çok aklımda canlandı bir şeyler teşekkür ederim darısı başımıza artık 🙏😊😊
Kosarer Spinal sezeryan ile epidural Doğum aynımı ? Bu arada Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🙏🙏