Kızlar bebeğim 35.haftada 2600 dedi doktor haftasına uygunmuş. Ben doğumumda inşAllah tabi sağlıklı olsunda ama 3500 geçmesin istiyorum. Sizce ne yapa bilirim bunun için tabi ekmeği tatlıyı kesmek diyeceksiniz onları biliyorum ama ekstra olarak yulaf falan yemek ve ya başka bi tavsiyejiz varmı? 35+5 im şuan 37 de başlamak istiyorum bıkıp bırakmamak için