Kızlar sezeryan sonrası araba yolculuğu yapan var mı aranızda? Eşimden ötürü muştayım ve buraya güvenmediğim için kendi ailemin yanında ankarada sezeryan olacağım ama eşimin izni sadece bir hafta ve bir hafta sonra arabayla döneriz diyor. Yaklaşık 12 saat sürüyor. Böyle bir tecrübesi olan var mı bebeğe veya size sağlık açısından sıkıntı oldu mu