3_oglan_annesi Bengisukaya herhangi bi sorunun yoksa 7 8 haftayken git bence hem kalp atışı hem kese görür ve duyarsın bn beş haftaligim dün gttim kese tek gorebildm iki hafta snra yine gidecem
Bengisukaya Peki ilk hamile kaldığım 49.3 çıkmıştı 2 günde bi değilde haftaya kan aldırsam da yükselmiş mi öyle baksam oluyor mu acaba
Suey Sağlıklı ilerleyip ilerlemedigini anlamak için 48 saatte bir kan vermen gerekiyor ihmal etmeyin bence
Bengisukaya Bende doktorla cuma günü görüşeceğim ilk defa gidiceğim bugün öğrendim ne zaman gel derse o zaman gideceğim inşallah
Gebess95 Bengisukaya evet çok normal benim ilk 3 ay hiç belirtim yoktu şimdi deli gibi midem bulanıyor herkesin farklı yapısı 🙂
Gebess95 Bence hiç acele etmeyin ben de doktorum 6 hafta olunca gel keseye bakalım dedi ben 6 da gittim kese gözüktü 8 de gittim kalp atışı duyuldu sürekli gidip yorulmayin çünkü çok ufak gözükmüyor strest oluyor insan