Rojenn Sewoo00 benim ikinci gebeliğim ikisi de kız ama bel ve kalça ağrısı oluyor hep doğuma kadar bnde
Zumra_zelal3 Sewoo00 benim erkek ve çok fazla bel kalça rahim ağrısı çekiyorum 19. Haftalık ilk bebegim de de son aylarda olmuştu
OguzMoms Sewoo00 Oğlumda hicbi ağrı yaşamadım şimdi kızım olcak 24 haftaligim 2 gündür belimin ağrısından doğru düzgün yuruyemiyorum ☹️
Sewoo00 Rojenn 13.haftadan sonra belim ve kalçam ağrımaya basladi bakalım hayırlısı 10 gün sonra belli olur 💜
Ellove Sewoo00 muhtemelen ondandır ilerleyen zamanlarda yürüyemez oldum agridan kan serumu taktilar bütün agrilarim gecti sihirli değnek değmiş gibi
Sewoo00 Zumra_zelal3 evet ben bilmediğim için daha çok tecrübesizim maalesef sizler daha tecrübelisiniz