Tansiyon yüksekliği yaşayıp 38 haftadan sonra doğum yapan var mı? Tansiyonum hep en yüksek 15 e 9 çıkıyor en dusuk 13 e 8.
Ancak protein kaçağı da olmaya başladı sürekli idrar veriyorum gittikçe yükseliyor protein kaçağı. Yarın tam 35 haftalik oluyorum. Doktor erken alabiliriz dedi haftası büyük genede insan korkuyor 😔