Arkadaşlar selam, sizde oluyor mu çok merak ediyorum. Doktor 3 hafta sonra gel dedi Allah nasip ederse haftaya cumartesi gideceğiz ama içimde sürekli korku ya bebeğin kalbi durduysa ya birsey olduysa belirtim olmadığında kendimi iyi hissedince panik oluyorum ağlayasın geliyor hep yaşayan var mı bunu nasıl aşabilirim. Günler geçmiyor sanki 🥹🥹🥲🥲🥲