Muku1 Kızlar kan değerim 9,8 çıktı alt sınır 11 diyor yaşayan varmı acaba ne iyi geldi önerilerinizi öğrenebilir miyim
hyena Muku1 kan ilacı başka türlü geçmiyor eğer onunlada yükselmiyorsa kan serumu takıyorlar o baya iyi oluyor
Nur2516 Muku1 kesinlikle kan ilacı kullanamıyor san ben kabızlıkdan dolayı kullanamadım keçi boynuzu pekmezi ye sabah akşam yatmadan 2 tatlı kaşığı baya artıyor ve sindirim de düzenli oluyor .Benimde 10 su 14 çıktı pekmezle
Muku1 _yaseminbyrm0 bende doktor randevusuna kadar kan ilacını düzenli kullanıp pekmez kırmızı ete ağırlık veriyim diyorum tekrar yükselmemiş çıkarsa serum verecekmiş zaten 🤷🏻♀️
Nur2516 Mineartcc Mineartcc ben bir aya yakın ilacı kestim bir iki üç haftada düzenli kullandım aç karna 2 yemek kaşığı