Semm Dün şeker yüklemesi yaptırdım 50 lik ama şekerim 175 çıkmış doktorum 100 lük yaptıralım dedii bu gibi durumla karşılaşan var mı
Rstasar Semm neden oyle tekrar yapacakki .?banada 50 gram yapti 188 cikti .Allah Allah cokta dusuk degil benmkinden ama ..bana yuksek dedi diyetisyene git falan ddi
Kadriyeeee Bende aynı 50 ilk yaptırdım 164 çıktı . Doktorum 3 gün sonra 75 ilk yapıcaz dedi. Yaptık çok şükür normal çıktı 🙏🏻
Kadriyeeee Rstasar 50 gram yapılan şeker tarama testi gibi oluyor . Yüksek çıkarsa o zaman asıl 75 ya da 100 gramla gerçek şeker yüklemesi yapılıyor. Şaşırdım doğrusu sizi direk diyetisyene göndermelerine 🤷♀️
Rstasar Kadriyeeee benim aclik sekerime bakti once 125 cikti ,oyle cikinca 50 gram yukleme olcak dedi :/ anlamadim ki