Merhaba kızlar bugün transfer oldum herşey iyç geçti şükür hastaneden çıktıktan sonra evime 1 buçuk saatlik yol vardı bayada trafik vardı dur kalk baya sarsıldım korktum böyle olunca acaba kötü etki eder mi sizler nelere dikkat ettiniz nasıl korudunuz acaba kendinizi