Gulaysrcn Ben de İstanbuldayım cuma günü bi görüntüleme merkezinde yaptıracağım 1600 tl. Cd ve detaylı bir rapor veriyorlarmış bakalım nasıl olacak.
myangelson Sedoliko rica ederim 😊 başka bir sorun olursa her zaman sorabilirsin baya tecrubelendim burada kadın doğum ile ilgili 😅
Sedoliko myangelson bugün doktorum detaylı ultrason için Ece hanımı önerdi. Aklıma direkt senin tavsiyen geldi 🙏🏼🥰
Sedoliko myangelson ikinizde onu önerdiği için içim dhaa rahat bir şekilde gideceğim kendisine , tavsiye için teşekkür ederim tekrardan 🙏🏼🥰