Deletedmon_98 Gebelik bence tamamen kısmet işi. İnsanlar korunduğu halde çocukları oluyor. Kimisinin de hiç korunmadan , sağlığında problem yokken çocuğu olmuyor.
Bir de bu testler kişiden kişiye değişiyor sanki. Çok fazla yorum okudum, kimisi 10 gün önce öğreniyor hamileliği, kimisi 10 gün geçene kadar öğrenemiyor.
O yüzden hakkımızda hayırlı olana gönlümüz razı olsun, gönlümüzdeki de hakkımızda hayırlı olsun inşallah 💕