Merhaba öncelikle
Yaklaşık 2 haftadır olan ama son 1 haftadır çok yoğun hissettiğim vajinal bir ağrım var 🥹Vajinamın en üstünde hissediyorum açılma vs olsa aşağılarda olur diye kendi kendime tahmin ediyorum ama tabi yanılıyor da olabilirim doktor randevuma 1 hafta var içim içimi yiyor niye böyle diye özellikle yatakta otururken kalkarken Sağa sola dönerken yürürken hissettiğim yoğun bir ağrı 🥹Yattığım dinlendiğim zaman geçiyor. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda ilk gebeliğim tecrübesizim 🥹