Gelinde eccik konuşalım napıyosunuz nasıl gidiyor hamilelik
Beni geceleri ateş basıyor havasız kalıyorum..
Bebişin hareketleride düzene girdi🥰
Boy-kilo-hafta-cinsiyet-isim alalım haydeee🤪🤪😻
Ben boyu bilmiyorum ama 1 200 kilo 26 hafta olucaz yarın cinsiyet kız isimde nehir veya nehir ela olucak sizce hangisi😍
(Lütfen kilosunu pek eleştirmeyelim şeker yüklemesini fln yaptırdım gayet sağlıklı şuan tombik olsun diye dua ediyorum hep😁💕🫶)