Minaeyll benim daha önceki haftalarda tespit edildi 30 32 civarında ilk başta yüksek tansiyon vardı aynı zamanda da enfeksiyon vardı 34 ten sonra aşırı ödem toplamaya başladım her yerim şişti çok feci bir şekilde ayaklarıma 45 46 numara terlik anca oluyordu diyebilirim tansiyon ilacına önce günde 1 içerek başladım her saat başı tansiyon ölçüp doktora bildiriyordum sonra fayda etmeyince günde 2 ye çıkardık tansiyon ilacını en son 37 haftada kontrole gittiğimde doktor beni görünce aşırı ödemli hemen sezeryan dedi ben de hazırlıklı olmadığımı söyledim 2 gün istedim doktordan hazırlık vs için 37+2 de de oğlumu çok sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım 3400 doğdu solunum vs sıkıntısı hiç olmadı