Benimde eşim istiyor ipek ismini ama ben çok kararsızım. Aklımda da başka bir isim yok. Dün doktor kontrolünde doktoruma dedik ipek düşündük ama belirsiz. Doktorum ipekler genelde ismi gibi naif değilde cadı oluyorlar biraz dedi😂😅 çevremde de iki tane ipek isminde küçük çocuk var ve arkadaşlarımın dedikleri göre biraz cadılık var😂