20+4 te rahim ağzı kısalığım çıktı 28mm proluton iğne iki kere kullandım ve progestan fitil kullanıyorum hala 27.haftamda 1.8mm ye düştü ve pesser halka taktırdım bebek doğmak istiyordu ve çok aşağıdaydı ilk fırsatta doğacak gibiydi şuan 30+3. Haftamdayım inşallah zamanında doğar sürekli istirahat ediyorum ağır iş yapmıyorum arada yürüyorum o kadar