İyi aksmalar herkese bugün doktor kontrolüm vardı bı önceki kontrolde bunkonuyla ilgili olumsuz bişey söylenmedi. Bugün ilk defa doktor bebeğimin kafasının üst kısmı düzgün ama iiki tarafı biraz içeri çekik diye bişey dedi.beyin olarak gelişimi tamamlamis ama şekil bozukluğu var ve küçük dedi bu durumdan dolayı 2234 g 46 cm dedi bu konuyla ilgili daha önce başına gelen varmı çok edise ediyorum. İlerleyen günlerde duzelirmi veya doğduktan sonra lütfen bilen yazabilirmi