Merhaba hamiş anneler,devlet hastanelerinde epidural öle normal doğum yapan varmi.bazi devlet hastanelerinde normal doğuma teşvik etmek için artık epidural yapılıyor diye duydum. Acaba hangi devlet hastanelerde bu uygulama var.bu konu hakkında bilgisi olan varmi