Aysecikkk_ 39+3 te 2-3 cm açıklıkla suni aldım tam 4 ay önce ☺️ 5 saat sürmüştü toplam. Son 35 dakikası falan doğumhanede geçen zamandı. Süreç ve hızı herkeste farklı ilerliyor elbette ama kendinizi korkutmayın sakin olmaya çalışın. Elbette zor kolay değil ama gözünüzde çokta büyütmeyin. Acı eşiği herkesin farklı ben şimdi ne desem boş aslında. Ben rahat sayılırdı normal zorlukta geçti doğumum derim, başka suni alan birisi öldüm öldüm dirildim der