Merhaba arkadaşlar
normalde çocuk sahibi oluyorum 2 bebeğim var ikisi de genetik hastalıkları var pgt yönetimi ile tüp bebek yaptık 7 emriyodan 3ü sağlıklı geldi birini geçenlerde aldım tutundu ama 8.haftada kalbi durdu benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu