Babyy21 tabi ki daha çok erken. Benim ödemlerimin gitmesi bir ayı geçmişti. 1. Aydan sonra daha hızlı gidiyor. Haftada 1 kilo veriyordum ben 1. Aydan sonra. Ama o zamana kadar ellerim ayaklarım falan şişti hala. Zamanla toparlıyor vücut kendini. Korse kullanıyor musunuz? Göbeği baya toparlıyor