YagmurrrB Kızlar az önce iki tane büyük greyfurtun suyunu sıkıp içtim 6 haftalık hamileyim ama içtikten aklıma geldi baktım zararı var mı hamilelikte önerilmez diyor bazıları bide 1 tane tüketilmeli diyor bişey olur mu sizce çok korktum:(
Adenala YagmurrrB C vitamini deposu greyfurt yine de abartmadan yiyin bence hiç duymadım gebelikte riskli olduğunu
iremcannn1907 YagmurrrB tam tersi c vitamini bol bi meyve gayet yararlı. İlk zamanlar sadece maydonoz önerilmiyor
YagmurrrB Merviiss beni doktorum 7. Haftada çağırdı zaten 6. Haftada duyulan çok nadir oluyor üzülme hiç
Dadymom1 YagmurrrB 37.hafta 🧿 Her gün 4 portakal + 1 Greyfurt yiyorum 😅😅 Doktorum da Demir ilacı kullanmamdan dolayı çok iyi yaptığımı söyledi 😅
Damlaozzz Arada sabahları greyfurt ve mandalinayı karıştırıp suyunu sıkıyorum bende. C vitamini için önemli meyveler fakat fazla abartmamak gerekiyormuş sanırım greyfurtu. Şifa olsun diyelim artık 😀
byzyldz YagmurrrB ben de o haftada iki nar bir portakalın suyunu sıkıp içmiştim duyanlar çok kızmışlardı ama hiç de bir şey olmadı bir hafta sonra da kalp atışını duymuştum
Nurceyhan93 YagmurrrB ilaç almaya başladıysan önerilmiyor canım ilacın etkisini kesiyor diye biliyorum yine doktoruna sor