Gamze_yildirim Kızlar acilmamiz olduğunu anlayabilir miyiz hissetmek gibi çok kasığımda hissediyorum birde sanki yavaş yavaş açılma oluyor gibi 35+5 im 2. Gebelik 1. De normal doğumdu
hayalim35 Gamze_yildirim 3.gebeliğim ilkinde hiç bi ağrı sızı yoktu son ikisinde ağrılarım çok oluyor ve rahimde bıçak saplanması gibi oluyor açılma yapıyor die yazıyordu uygulamada kızımda da 10 hafta boyunca o ağrıyı çektim hep acildeydim ama ne açılma ne su ne düzenli sancı 41 de doktorum başlattı
Tugcerasim Bence hissediliyor ben hissettim yani gunlerce bel vajina ağrısı çektim vajinam sızlıyordu ve genişlemiştir gibiydi 2cm açıklık çıktı
Tugbasuu Ya çok saçma gelebilir ama ben taharet ederken sanki oranın açıldığını hissediyorum gerçekten psikolojik olabilir tamamen kapalı da olabilir ilk gebeliğim çok bilgisizim 😅böyle hissediyorum. Şu anda 35+3 olduk
Gamze_yildirim Tugbasuu valla hiç saçma gelmiyor bu aralar bana da öyle geliyor çünkü 😂😂bakalım Çarşamba günü kontrolüm var o zaman ogrenicem acilmam var mı yok mu diye
Gamze_yildirim hayalim35 benimde ilkim hep ağrısız sızısız geçmişti bu ağrılı mide bulantıli geçti hep bakalım oğlum 40+5 te gelmisti bu ne zaman gelicek 😂
hayalim35 Gamze_yildirim valla naz çekecek halim kalmadı bu 3.gebeliğim Ebenin dediği gibi yolu biliyor artık 40 haftayı beklemesin bi zahmet😂
Gamze_yildirim hayalim35 valla ya 40 haftayi beklemesin gerçekten çok zor oluyor artık doğurmak istiyorum mide yanmalarından bel ağrısından o kadar yoruldum kii
hayalim35 Gamze_yildirim Evet nefes darlığı cabası bn mide yanması için havuç yiyorum çok iyi geliyor kesiyor hemen