Mrb hanımlar kimi yargılayacak kimi tepki verecek biliyorım ama yinede sormak istiyorum gerçekten çok çaresiz ve sinirlerim iyice bozulmuş 3 yaş 2 aylık bir oğlum var kesinlikle dinlemiyor duymamazlık yapiyor örnegin bugün kaç kez elimi bırakıp yolun ortasında kaçmaya çalışıyor hastaneye gitmem lazmdı gebeyim izlemim vardı ailem eşimin ailesi hepsi ayrı memleketlerde o yüzden kendimle götürmek zorundayım hastanenin ikinci katından oyuncaklarını zemin kata attıı cam korkuluklara çıkıp kendini atacak ki o arabaları alsn artık çıldırdım çarptım bıtane napacm çildiriyorm gerçekten sinirden saatlerce ağladım tansiyonum bu defa yükseldi 😥😓