Nurem20 Kızlar aşılamanın yarın 14.günü sonuç için kan vermeye gideceğim dua edin lütfen inşallah güzel haberi almak nasip olsun 🤲🏻sizde durumlar nedir
Bbetll Nurem20 ay inşallah pozitif görürsünüz. Ben de yarın hsg yaptıracağım. Önümüzdeki ay da büyük ihtimalle doktorum aşılamaya yönlendirecek
rumeysa_mom MelodyFairy canım bende yarın kan vericem yani bugün yarına girmiş olduk şuan 😅😅 bir şey çıkarsa beni etiketleyerek sonucu yazar mısın hayırlı haberlerle gelirsin inşAllah kuzum 🌸🥰
MelodyFairy Nurem20 benim de tekrar ne kan aldı ne ultrasonla baktı direk söktürücü verdi değer .<2 diye
rumeysa_mom MelodyFairy kan verdim canım sonuçlar yarın çıkacakmış ama bugün e nabıza düşer dua et pozitif çıksın canım 🌸🥰🥲
rumeysa_mom MelodyFairy inşALLAH canım şeninde pozitiftir 🌸🥰 ama bizim burda öğleden sonra kan almıyorlar sabahtan alıyorlar hastaneye gideceksen alırlar