Ulumoon92 Merhabalar, Haftamda tiroidimin 7.9 oldğunu öğrenip hızlıca tedaviye başladım Haftamda 4.5 Haftamda 2.5 düşürdüm ve doz arttırarak devam ediyorum şuan 3. Ayım bitti bebeğin ilk 3 ayı bu konuda zaten önemli diyorlar bebek beyin gelişimi için. Sizce bebeğim olumsuz etkilenmiş olabilir mi? Yoksa icim rahat mı olmalı? Daha önce bunu yaşayıp sağlıklı bebek dünyaya getirenler özellikle bi yorum yazıp deneyimlerini aktarabilirler mi? Yada doktor olup fikri olan….
Rabiacyrn17 Ulumoon92 ben 40. Haftadayım gebeliğin başından beri tiroid ilacı kullamoyprum en yüksek 5.29a çıkmıştı işaç dozu artırarak düşürdük tekrar doktorum bi sıkıntı olsaydı söylerdi diye düşünüyorum
Tugcev Ulumoon92 hepimizin aynı sıkıntısı maalesef. Doktorlar ilaçları düzenli kullandığımızda ve takip ettiğimizde bir sıkıntı olmayacağını söylüyor.