Pnarozbulut yüZüstü yatmadığın sürece bi sıkıntı olmaz bence☺️Daha küçükmüş şimdi doya doya istediğin gibi yat hele bi 30 haftana gel görürüm seni🙄dönüp durmaktan rahatımı aramaktan gözüme uyku girmeden bi bakmışım sabah olmuş😔benim gecelerim 10 dk uyuyorum dönmeye kalkıyorum bütün rahatım kaçıyo sonra uyu uyuyabilirsen 😭bi de direk dönemiyosun da dönüceğin zaman oturuyosun diğer tarafa dönüyosun öyle yatıyosun 😑