Cansuypr Adetim 3 Mart ama bel ağrım çok ve normal de sivilcem olmaz adet dönemi bile 1 tane çıkar o da bazen olur stres mi bilmiyorum ama böyle yaşayan hamilelik öğrenen oldu mu
Ladyys Cansuypr benimde 4 mart dün bir tansiyonum düştü midem hafif bulandı kasık ağrısı da ara ara oluyor ama bilmiyorum bu kadar erkenden belirti olur mu
Fatma_ecem4 Cansuypr bel ağrısı çok oldu bende adet olsamda rahatlasam diyordum hamileymisim bide basım çok ağrıdı
Limonagacii Benimde 4 mart psikolojik mi bilmiyorum ama bel ağrım var. Bazende kasiklarımda hafif hareketlenmeler kramplar hissediyorum.
Babby Benimde 3 4 mart bat bende de belirti var psikolojik mi bilmiyorum belim çok ağrıyor aşırı uykuluyum ve afedersiniz ama günde 3 4 kez çamaşır değiştirecek kadar akıntım var
Ladyys Babby hmm kasette negatif olması normal erken gebelik testi bile doğru sonuç vermeyebilir hatta