Merhaba kızlar benim sata göre 9+1 olması lazımken 7+4 haftalık şu an bu durumu yaşayan var mı ? Kesenin içinde de koryonik bump var dendi 5.haftam da daha önce bu durumu yaşayan var mı ? 6.hafta da kalp atışını göremedi vajinadan bende haftaya gideceğim ama içim içimi de yiyor kaç haftalıkken ve nasıl duydunuz acaba ultrason mu vajina mı ? Çok soru sordum ama umarım herkes bişeyler yazar :)