Vandb Ozdemiryksl daha belli değil benimde ama 38.0dan itibaren gün seçebilirsin dedi 39a pek bırakma taraftarı değil sanki
HavvaKork Ozdemiryksl devlet hastanesinde olucam 39da alırız dedi şuan 38 haftalık yarın gün verecek bakalım kaç der
Ozdemiryksl Ben de 39 artılarda istiyorum Bugün 35 haftalık oldum. Henüz gün konuşmadık. İnşallah bekler bebişler😄