Deryaadagyeli Merhaba kızlar ben ikili tarama testini yaptırmakta biraz tereddütteyim yapmalı mıyım sizce
Nnazli1996 Deryaadagyeli bende yaptırdım istedği bağlı o ama ben bilmek istedim ne var ne yok durumu diye en azından bebeğini daha detaylı ultrosyonda goruyorsun onun icin bile yaptırılır yani
serapinci Deryaadagyeli yok canım me sıvısı ya önce kan alıyorlar ultrasondan bakıyorlar bişeyden şüphelenirlerse o zaman sıvı alıyorlar oda herkesten değil yani önlem amaçlı test çıkarmışlar millet gene de beğenmiyo valla anlamış değilim.
Figociho Deryaadagyeli ne karnı cnm radyolojı uzmanı bebegın ultrasyında once ense kalınlıgına bakıyor sonra da kolundan kan alınıyo yaptırıp yaptırmamak sana kalmış ben hem ıkılı hem ucluyu yaptırdım
Deryaadagyeli Bide genelde sorun cıktığı söyleniyormus oda baya moral bozuyormuş ama doğumdan sonra bebeklerinin gayet sağlıklı olduğunu söylüyorlar
Snmrzgr0 İkili tarama testi down sendromu var mı diye bakılıyor canım ultrasonda boyun kalınlığına bakılıyor sonra kan veriyorsun o kadar
kbraknt Bende çok tedirgindim yaptırdım iyi sonuç alınca icim rahatladi iyiki yaptirmisim dedim😊 Senin düşüncene bağlı canım yaptırmak yada yaptırmamak kötü sonuç çıktı deyip uzulenlerde var ama ben ne olursa olsun öğrenmek istedim.
Cansn Deryaadagyeli tarama testleri kesin olacak bir şey demiyor sadece ihtimali sana söylüyor. Sende ona göre hazırlarsın kendini. Ama ben çok takıntılıyım küçücük bir ihtimal bile beni mahveder dersen yaptırma. Hamileliğini de zehir etme kendine.