Şuan 39+1 im açılmam yok sancım yok çatı kemiklerim normale musaitmis pazartesi kontrol var bidaha 39+6 oluyorum o zamanda doktorum haftaici sancın olursa suyun gelirse gel dedi şuanda bişey yok eğer pazartesiye kadar böyle devam edersem sizce beni ne zamana kadar bekletir veya bana ne der suni verirlermi hiç açılmam olmassa yada zorunlu sezeryani ne zaman yapar sizce çünkü hamileliğimin başından beri hiç sancım ağrım olmadı beni neyin bekledigini bilemiyorum🥲