celileturk Rmysa57 prego galaxy 4035. 5 sene önce kızıma almıştık hayatım kurtuldu. Abimin ikizleri oldu onların kurtuldu ve şimdi gebeyim benim tekrar elim kolum olacak
tugbadurmaz34 Rmysa57 rica ederim bende onu alacağım hem bilindik marka hem çok şık birçok özelliği var hemde kendi sitesinde daha uygun
Bbuusra tugbadurmaz34 Kendi sitesinde 1 aya geliyordu bizde trendyoldan aldık. Bebek geceleri uyumayınca onu da deneyelim dedik ama onda da ağlıyor. Sevmedi. Tam yatar gibi olmuyor. Biraz daha büyüyünce belki sever.
ElifV94 Rmysa57 yoyko alıcam ben bi çok kişi almış. Ama her bebek de sevmiyor 2. el alıcam ben şahsen
sallyt kanz flamingo da olabilir, burda önemli olan verdiğiniz fiyata göre kullanım yılı ben kilo olarak bakmıştım belki 3 yaşındada kullanmak ister vs gibisinden eğer 9kg tercih ederseniz 8-9 aylıkken kullanamaz hale gelir bebek büyüdüğü için
25umut Rmysa57 bizde daha yeni elele den sipariş verdik inşallah iyidir bi arkadaşım çok memnun kaldı
Mormnekse 25umut hayırlı olsun kullanımı nasıl oluyor acaba sürekli fişte mi kalıyor pil ile mi çalışıyor
25umut Mormnekse teşekkür ederim daha gelmedi ama kablolu diye biliyorum arkadaşımdan gördüm o çok memnundu indirimede girince almak istedim