Nureris benim de 1.5 yıldır olmuyordu. Tanıdığım birkaç kişide de aynı şekilde olmadı. Tam ben de hsg çekilmeyi düşünüyordum eşim bedelli askerlik yapmaya gidecekti, dönüşte yapalım dedik. O ara bebek meselesi aklımızdan tamamen çıkmıştı döndüğünde hamile olduğumu öğrendik. Yani tabi ki elimizden gelen herşeyi yapmak ve bir sebep bulmak istiyoruz ama bazen çok basit bir şekilde beynimizin oynadığı bir oyun yüzünden gebelik olmuyor. Tanıdığım da öyle bir sürü şey denedi tüp bebek tedavisi de yaptırdı kaç kere. Sonunda yumurtan tükenmek üzere umudunuzu kesin demişler. Onlar da artık olmuyorsa olmuyor demiş kabul ettikleri anda hamile kalmış. Yani biraz değişik bir durum inşallah siz de en kısa zamanda güzel haberi alırsınız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻