Eceada0 Kizlar acil bı bakın 16 +4 haftalık hamileyim ve ilk defa kanamam oldu doktora gittim herşey normal ilaç verdi rapor verdi ağrı sancım yok yaşayan var mı böyle bir durum
[silindi] Eceada0 ben de 10 haftalıkken yaşadım baya yoğun.progwstan içtim.16 haftada bitti tamamen çok şükür.şu an 24 haftalığım.bişey yok
Eceada0 [silindi] çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için bende onu kullanıyorum şuan sadece kahverengi olarak geliyor ama korkuyorum işte sağ salim alın kucaginiza inşallah
[silindi] Eceada0 aynen kahverengi geliyor.sonra sarımtırak gelir gitgide de beyaza döner.bende de öyle olmuştu.bişey olmaz korkmayın