Meliha06  kızlar 4 aylıkken kız dedi doktorum 5 aylıkken bidaha sordum ve yine kız dedi fikriniz var mı değişme olasılığı ne kadar ya herseyini kıza göre aldık beşiği falan korkuyorum o yüzden 🥹